بی حوصله با صدای غمگینم می گم ..............

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 367
کل نظرات : 916
آمار کاربران
کل کاربران : 146
افراد آنلاين : 1
آمار بازديد
کل بازدید : 176807
راهنمای استفاده از همه بخش های وبلاگ

با سلام خدمت کاربران محترم امروز قالب ازمایشی جدید رو قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد 94/05/10



بی حوصله با صدای غمگینم می گم : میای؟ قاطعانه می گه : نه٬ ترافیک وحشتناکه به خدا دیرم می شه می گم : کاش میومدی... یه چاییباهم می خوردیم دلم وا می شد... می گه : قربون دلت برم باور کن کار دارم اینجوری صبح هم نمی رسم دِق می کنم و می گم : خب... پس همینجوری با من حرفبزن که حوصلت سر نره !! می گه : چشم٬ شما هر چقدر می خوای بگو... می گم... می گم... می گم... با حرص می گم با تعجب می گم با شک می گم... همینجوری دارم می گم... که یهو زنگ می زنن ! درو باز می کنم... تلفن قطع شده ! اولین چیزی که می بینم یه « گل رُز قرمزه » ! رکب می خورم ! رکب می خورم ! رکب می خورم ! با خنده میاد تو و می گه : آخه مگه می شه من تو رو با اینحالِت تنها بزارم ؟! ذوق می کنم ذوق می کنم ذوق می کنم :} گاهی وقتا یه گل رز قرمز می تونه حس معرکه ای به آدم بده حتی اگه آدم دوستش نداشته باشه ! کیف می کنم کیف می کنم کیف می کنم گاهی وقتا آدمهایی هستن که حاضرن به خاطر « تو » از کارشون بگذرن نه اینکه به خاطر کارشون از « تو » ! که این خودش خیلی مهمه... این خودش تَهِ خوشبختیه ! :} شکر می کنم... شکر می کنم... شکر می کنم... ..



نظرات شما عزیزان:

فاطي
ساعت23:38---31 مرداد 1391
سلام كشتي منوبااين وبلاگت عزيزم.

nima
ساعت21:06---14 مرداد 1391
salam
matne ghashangie. halate tuye matn ham ghashange. omidvaram khosh bashi hamede aziz.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب ها : دلنوشته ,

  • پیشنهادی

  • پربازدید

  • جدید

  • نظرات

نویسندگان

لینک دونی